.

Fan, jag är lite lite stolt över mig att jag inte gick ut idag.
På clöb alltså.

Jag har ju blivit pardeygurl.
Äe, det gillar vi.
Fast det gillar vi inte.

Inge bra.
Men kul är det.
Men vad fan.

Vad är det jag missar om jag inte går ut liksom?
Varje kväll ser typ likadan ut ändå.
Man dansar, man umgås, man har kul.


SHIT!

Man har FETT kul.
Iaf jag. Alltid.

Men ändå.

Jag har allt liksom.
En, man. Barn. Tak över huvudet.
Hahah äe, där tog jag i.
De tre "v:en"

Villa Volvo Vovve.
Volvo Vovve Villa?
Vovve Villa Volvo?

Vad kommer först?
Halå, nu fick jag ångest!
Skoja.

Jag har inget av de tre v:n faktiskt,
och kommer förmodligen aldrig att få det heller.
Hahah.
Fett synd.

Och nej, jag har inte barn,
bara mina små brorsbarn och mitt gosedjur Klas-Patrik.
Ibland är Cookie mitt barn.
Ibland är Leo mitt barn.
Min cykel är mitt barn.
Som jag lämnat ute mitt i natten helt emsam.
Stackarn.

Fan vad mycket snicksnack.

Hej jag heter Pascale och jag är hemma en fredagkväll liksom.
Kl är 23.42 jag är inte ens på väg in mot stan.
Så olikt mig det kan bli.

Istället sitter jag på ryggen i min säng med babyläp.
Har underbett.
Har inte ens duschat av mig efter mitt dopp i Långholmen idag.
Jag fick inte hjärtklappning denna gång.
Andra gången.

Fan jag har ingen jävla diciplin.
Det är min trötthet som tar över.

Ska jag börja plugga nu och somna efter 2 min med ansiktet i boken?
Eller ska jag sova nu och ställa larm SÅÅÅ! SÅ KÄNNS DET ATT SOVA!
Vakna nu! Upp och plugga!
Det blir bara sådär..retande.

Jag är en hårt arbetande kvinna.
Nästan iaf.

Det är därför jag inte vart around så mycket här på bloggen.
Så stackars ni får lida.
Skoja.

Inte. Men iaf.

Fan det är så jävla kefft av mig att inte kunna sköta fler grejer samtidigt.
Att jag inte kan "ha många bollar i luften"
Som folk brukar uttrycka det i Cv:n.





Apropå ingenting sådär
vill jag ha dessa skor.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback