Flipflop-känsla.

Äe, nu fåre räcka.

Jag ska sova nu.
Utan matteframgång.

Det känns jättejobbigt mellan min stortå och pektå.
För jag har gått omkring med flipflopp
fast lite mer classy o mer expensive ones än Havaianas.
Usch. Jag hatar Havaianas.



Mina är svarta och i skinn.
Fast dom är inte ens havaianasaktiga.
Dom är mer gladiator-stil, fast inte bara för att alla andra har det,
utan för att jag köpte dom förra året i New York.

Som en riktig kvinna, har jag gått omkring.
Men nu känns det som att jag glömt o ta av mig dom bara för att
min mellantårna-hud blivit mer härdad.

Hahaha, jag kom på nu att jag bara bytte ämne från ingenstans.
Man tror typ att jag ska fortsätta på mattesnacket men så börjar jag snacka om mina tår.
Det visar verkligen hur oframgångsrik jag är på matte.

Jag hatar matte ikväll.
Men imorn kl 11.01 ska jag vakna fett matteglad.
Så det så.

God natt på er/ Ses i vimlet imorn, efter att jag pluggat!
Om inte jag pluggar imorn blir jag punished och får utegångsförbud av mig själv.
Och det vill jag ju inte ha.
Jag KAN inte få det!

Så jag måste.
Och då kommer jag vara pigg och allt.
Det är nästan så att jag ser fram emot det.

Ah..gud..det gör jag!

Äe, hej på er!

Shit...det stämmer verkligen det Leo sagt..
Alltså att jag blivit tjejigare.

Ah, det visste ju inte ni om..men nu säger jag det så då är det så.
Jag har blivit mer att jag säger "Men gud" och så.
Det är ju over the top-tjejigt.



Kommentarer
Postat av: morfin

Åah, du måste ju posta en bild på tårna om du ska skriva om dem. Also, har nu någonsin tyckt att det är svårt att gå i flipflops? Jag behärskar det verkligen inte.

2008-08-02 @ 10:41:55
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Baby zet

jag håller med leo!!!

Alltså skvaller: Pascale gick in på clöb tolatten flera gpången för att rätta till håret och sminket!! Så inte old school pascale...!

2008-08-04 @ 23:50:28
URL: http://gabiasic.comiasic

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback