Hej på akoniska.

Convict!*underbett

Hahah! Det är min nya hälsningsfras.

Caaaaaaaaaanvict!

Idag har jag vart i Skäris *Uöuw!
Köpt lite smågrejer, kollat på folk.
Promenerat..
A men ni vet, lite qualitytime med sig själv.
Alltid lika kul.
Jag är ju min bästa vän typ.

Blev hungrig och drog en Deluxe Jr på donken.
Halå?

Va e deras mode?
Jag fick två varma oinlagda gurkskivor i deluxen.
Varför?

Hade dom slut på inlagda och behövde konpensera med färskvaror?
Eller är färska gurkskivor själva "deluxet" i en deluxe jr?
Äe, det gillar vi iaf inte.







Kommentarer
Postat av: Elsa

aj hejjt ju!



nu har jag gått omkring o ba CONVICT! hela dagen... ibland med Eko också... CONVICT...convict..convict..



O ibland sådär gjort soul-röst o darrat me underläppen " Convict-muuusiiiic "





jag fattar inte varför du va tvungen o ta upp det här. Fett störigt

2008-08-22 @ 16:10:50
URL: http://bartendressa.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback