Jag är egentligen jätteliten.

*Gäsp. Fan vad seg jag är.
Men det är typ. Det skönaste jag vart med om på länge.

Jag har varit hemma två dar i rad nu.
Mestadels har jag legat ihopkrupen i min säng och bara varit.
Jag har verkligen underskattat känslan att vara hemma.
Allt bara är.

I fredags efter jobbet blev det en all out-pardey för mig.
Fakade ur hahah.
Äe, kul var det.

Men nu vill jag bara vara lilla Pascale.

Mammas och pappas lilla barn.
Men inte fick jag en ny mobil för det.

Förresten..hahah..
Jag ringde mor min och skulle kolla läget här om dan..

- Pascale: Hej mamma, vad gör du?
- Mamma Elena: Heej..jag kollar jutub..
- Pascale: VA? Halå, andras mammor bakar bullar!

Men idag har mamma varit en riktig mamma.
Hon har bakat fullkornsbröd jättegod, banitsa,
gjort mish-mash (bulgarisk äggröra med paprika och lite mode)
Hon har ställt in frysta bullar i ugnen,
(ja, du trodde väl inte att jag skulle gå på det helt ärligt.)

Men ändå, BIG UP liksom.
Bara för att mina föräldrar varit så föräldriga och jag har varit så barnslig..
Ah, som vanligt då, så har jag ändå velat gå all out.

Så jag sa att jag tänker vara liten idag.

Och så är det..
Ibland får man..

Let the good times roll'..




Småsyskonen.
Vår storebror var to cool for school igen.
Varför växer inte mitt hår längre än till axlarna nu?
Jag hade ju hoitfint "brazil-hår" på den tin.
Nu har jag svintohår.

Hahah, jag fattar inte Leo's mode.
Han brukar envisas me o va gullig o dra fingrarna genom mitt hår.
Men det resulterar bara i ett AAAAAAJ!
Jag är liksom ingen "Aurora-tjej"

(Aurora heter dom som har långt blänkande hår för er som inte visste.)

Kommentarer
Postat av: Mika

hahahahahha

2008-08-25 @ 21:42:32
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Baby zet

Finaste bilden! vaddå är jag en Aurora-tjej???

2008-08-28 @ 20:34:02
URL: http://gabiasic.comiasic
Postat av: Pascale

Hahahah ja du är en Auroratjej Zet

2008-09-03 @ 11:07:02

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback