Om tbane-jinns. En gång för alla.

Mm..det där med tunnelbanejinns..
Vissa människor förstår verkligen inte min mode
när jag pratar om det.

Vad riktigt är det ni inte förstår...
När ni själv ser något
så uppenbart som detta?





Och varför sätter sig folk i det?
" *Stryker med handen... Ameh! De e ju torrt."

Föök you vadå de e torrt!
Vad spelar det för roll?

Om du bajsat på dig,
väntar du då tills dina kassonger ska torka då
och sen sätter du på dig dom igen?
Näe, tänkte väl det.

Det här fungerar i princip likadant.
Fast värre då,
eftersom här är det en okänd människa som råkat bajsa eller kissa på sig.
Det är knappast en 7eleven kaffe utspilld på sätet.

I största möljiga fall kommer det vara kroppslig avsöndring
och nej jag kommer aldrig i livet sätta mig på det.

Thät sum nääästy shiiet.

Kommentarer
Postat av: showiits

HAHA...Jag är en sån som skulle säga "Amen det är ju torrt":D

2008-08-05 @ 23:47:43
URL: http://showiit.blogg.se/
Postat av: ANNIE

hahahahaha, jag döör här.

Så typiskt min humor, jag saknar det! haha

2008-08-10 @ 20:12:14
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback