Hard times.

Fan.
Jag kan inte sova.

Why?
Det är inget speciellt som får mig på andra tankar.
Tror jag.

Jag borde vara jättetrött.
Eller ah, jag är det.
Men ändå ligger jag och vrider och vänder.
Vad är min mode?

Jag som måste vara pigg och alert imorn.

Jag avundas de som bara kan lägga sig,
säga god natt, blunda och vips vara i drömmarnas land.

Jag hatar er nästan.
Höhöh, skoja.

Där tog jag i.
Nä, men jag vill vara som er.
*Uöööuw gUmMiz!

Fan, jag hatar de som säger att dom hatar andra.
Hahah.

Aså typ, man är skitsnygg o glad över sin tröja eller så, så får man höra;
-"Fan vad snygg du e... JAG HATAR DIG!"
*Mambakejj..

Hata o hata.
Typisk tjejgrej.
Även om det är sagt på skämt är det så töntigt sagt.

Igår somnade jag efter four a clock in the mornin.
Hungrig.

Inatt är jag också hungrig.

Jag har liksom HUNNIT bli hungrig under tiden
som trött vaken alldeles emmsamm mennicha =(

Jag känner mig som när man var fem och inte kunde sova innan julafton.

-"Eru vaken?"
- "Mm..e du?"
-"Mm."

Och så börjar man viska och fnissa.
Det var tider det..

Men nu är det sådär..

-"Eru vaken?"
-"NEJ."

....*Tystnad....


ÅÅÅÅÅÅååååååh ångest!!!!




Ps. Gammal bild.
Eller ah, inte värsta.
Det var typ förra veckan när jag tyckte synd
om mig själv-jag vet! som man ALDRIG ALDRIG ska göra.
Men jag gjorde det iaf.
Precis som nu.

Det är förresten lite natachapeyre över det hela.
Minen och så där.
Jag gillar henne by the way.
Inge hat här inte.

Höhöh, så kul ska vi inte ha det.




Kommentarer
Postat av: Annie

ok, var är han ifrån då?!

2008-08-19 @ 09:37:24
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: Elsa

vilket fiiiint täcke du har ! Det matchar verkligen din hudton och fångar iin färgerna och glittret i dina ögon!........ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH jag HATAR DEJ!

2008-08-19 @ 10:30:47
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Anonym

elsaa du glömde att påslakanet matchar underlakanet

2008-08-19 @ 17:56:48
Postat av: Anonym

Är det inne att typ inte hata Natacha och Gynning och sådant bara för att först var de inne, sen ifrågasatte alla varför, sen hatade man dem och nu ska det typ slå över?! Alltså en "Aa jag vet att hon inte gör något mer vettigt än att... ha lökar, vara blond och eventuellt ha en dialekt. Men liksom.. A jag gillar henne ändå crazy" ? Haha.

2008-08-20 @ 22:49:24
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah, jag har tänkt på det där jag med. Men jag vet inte. Natacha framstår som så oskyldig och barbieaktig. Hon verkar ju rar o go, mig har hon inte gjort nåt, så jag har ingen anledning o hata liksom. Gynning, hon e bara fett skön och rak på sak. Äe! henne gillar vi!

2008-08-24 @ 16:45:35
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: morfin

Så när någon nämner namnet "Natacha Peyre" för dig så är det närmsta ordet som poppar upp "oskyldig"?! Visst, hon har väl förmodligen inte gjort dig något personligen. Egentligen, har hon gjort något alls för någon? Gör hon annat än att visa lökarna så att gubbar kan ha henne på en kalender i sitt skitiga fikarum på jobbet? Åah, om någon ens tänker tanken "Äe den där morfin säger bara så för att hon är AVUNDSJUK för att hon inte har lökar" så tar jag gärna fighten.

Aja. Gillar man skit så.

2008-08-25 @ 21:12:16
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback