Stressss.

Jävla Cookie, nu har BabyLäp fått virus!
Stackaren.

OCH JAG SOM SAGT TILL DIG FLERA GÅNGER ATT DU

FÅR

INTE


SITTA

VID_MIN_DATOR!!!

Aja.

Jag mår bra annars om nu undrar.
En aning stressad innan jobbet,
men wattaheck, det är jag alltid.

Jag lär mig aldrig att planera grejer i tid.

Åhhh jag vill hinna berätta något för er men jag hinner inte!
Så det får bli ikväll efter gymmet.

JA! Jag har börjat träna igen.
Kul va?
Ikväll blir det kondition, legs n' ass, och möjligtvis mage.

Dagens onödiga info:
Min Ipod är inte synkroniserad.
Jag tänkte på det idag på tåget.

Jag ska börja med "dagens onödiga info"
Det är ändå kul.
Det är ändå nåt man vill veta.






Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback