Mina luktar jurrgubb.

Har suttit och pluggat, tagit pause, krigat, försökt sen kl 13.11.
Det är ändå bra gjort av mig.
Jag ringde bara två *Hej jag heter Pascale och jag försöker förstå matte-samtal.
Söka empati hahah..

Äe, men så kom Lil'D hit iaf.
Han är så duktig min lilla!
Han har lärt sig skriva sitt namn helt bra och allt.

Jag ska kriga med honom så att han lär sig läsa och skriva vid 4års ålder.
Like i did.
Hähä.

Nä..skoja.
Man ska inte tvinga barna.
Men man kan göra roliga grejer av det.

Nåväl..tänk om man var lika bra på matte..
Aja.
Imorn ska jag ha en fett effektiv pluggdag iaf.

FAN vad grym jag är på att sikta skräp i papperskorgen
kom jag på nu när jag kastade ett digestivekex-papper.
Jag missar liksom aldrig.

Jag satt på soffan och chillade för ett tag sedan.
Lid'D kom med ett pussel med djurmotiv och ba:
"- Det här pusslet handlar om djur."
Så började han lägga i tystnad.

Jag bara satt och vädrade tankarna.
Mamma löste korsord.

Så bryter jag tystnaden med en prutt.
Darrell och jag börjar skratta högt.

Mamma: "- Usch! Man måste gå ifrån om man känner att man är i behov av att göra sånt."
Pascale :
" -Men det luktar ju inget.

"Mina pruttar luktar hallon", fortsätter jag sedan.
Då kommer Darrell..

- "Hahah, aah..och mina luktar jurrgubb."

Hahahahah..äe, däz ma boi!




Cookie dokumenterade hur jag såg ut när jag låg på soffan nyss.
Bara av o kolla på denna bild ger en bilden av att jag är en hoitjobbig människa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa det är fakt -har inte vågat säga det förut men nu när du har självinsett så...

2008-08-02 @ 20:13:18
Postat av: Anonym

Hej!



Vill du vinna presentkort för upp till 100.000 kronor på IKEA varje vecka!



Gör som jag!



Tävla du också! Om du vinner, då vinner även jag!



Klicka på länken (Om länken inte är klickbar, kopiera och klistra in den i din webbläsare)

http://calsms.com/515/510/5146/10026708/10032879

och var med i tävlingen!



Vi hörs!

2008-08-04 @ 13:23:11
Postat av: Baby zet

hahaha bästa, bryter tystnaden..fan ja måste kolla hem till er!!!!

2008-08-04 @ 23:53:17
URL: http://gabiasic.comiasic

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback