Magsjuka och lek i parken.

Shit vilken dag.
Och vilken natt!
Det var helt sjukt.

Jag låg och ålade mig och höll på att dö av magsmärtor.
Trodde helt ärligt att jag skulle dö alternativt föda ett jungfrubarn.
Skoja.
Hahahha...

Eh..ja..Iaf.
Jag har typ aldrig mått så dåligt. (samma gamla visa.)

JAG HAR JÄTTEONT I MAGEN IGEN!!
Fyfan.
Det är nästan så att jag måste ligga
mellan mina föräldrar inatt ifall det skulle bli värre.

Hahah, fan vad fel.
Som en stor bebis.

Apropå det..

Idag lekte jag helt ostressat i parken när min chef ringde mig och sa
att jag bör komma in på kontoret omedelbums.
Skoja. Jag jobbar typ på terminal men iaf.
Hahah, så jag fick åka och jobba helt oväntat. *Gevalia.

Men det var ändå ok.
Första ggn som jag INTE var stressad innan jobbet.

Och jag hade liksom, gjort det mesta man kan få ut av en dag.
Promenerade med min svägerska från Tekniska Högskolan till Liljeholmen.
Ah, ni behöver inte säga nåt jag VET att vi var hoitgrymma!

Hade tänkt gymma som pricken över i:et, men jobbet kallade.
Men nu måste jag faktiskt inse att jag är sjuk och måste vila.

Idag i parken var det en jobbig 7årig pojke som höll på o lalla runt som 7åringar brukar.
Han var en riktig "torkad mjölkrand runt munnen-pojke".
Hoitjobbig!
Iaf, han sprang och tryckte på en sån där utomhusdusch.
Och så sattes den på såklart..
Han blev blöt.

- " Vaad gjorde du nuu? Tänkte inte du dig för nuu?"
Sa hans mamma med lugn och jobbig "Hej, jag skriker aldrig på mina barn-röst."
Såndär, typ om Liam hade försökt kväva sin lillebror,
"Men Liam, nu kommer du hit..mamma blir arg när du gör så."
Hade Liam hetat Abdullah hade han fått en toffel i huvudet.
Hahah. nä nu tar jag i hela grejen, men ni fattar nog vart jag försöker komma.

Jag kunde iaf inte hålla mig från att skratta åt Liam.
Han såg så klumpig och underbettig ut när han gjorde fel.
Hahah..äe..det var kul.


Vad hemsk jag är..














Kommentarer
Postat av: Mika

tack människa! TACK DU FÖRSTÅR MIG! Klart kantareller blir godare med smör.

2008-08-26 @ 19:54:06
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Mika

hahaha du som har bacill skräck tar på handtag på en barnlekplatscykel!

2008-08-26 @ 19:56:30
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback