Utkast: Shit, vilket ...

LÖRDAG:
Shit, vilket stressigt liv jag lever.
Nästan som Blondinbella.

Fast det är typ i för sig bara idag.

Var uppe med tuppen, nästan.
Åkte på tatueringsmässa, blev helhajpad.
Skulle gadda mig, men kände mig för stressad.

Så det blev inte av.
Det hade vart helt rändöm wööu!
Men nä, det är ändå nåt som ska sitta på kroppen hela livet.
It better be something u really want.

Jag älskar tatueringar.
Inte såna där, döskalle kan inte alla ba gå döö-tatueringar.
Men fina liksom, konst.
Kroppsmålningar.
Äe, det gillar vi.


Eller ah, jag och många andra.








Så skrev jag igår, men jag kom inte längre eftersom jag var så stressad.
Men se, där ligger den som ett utkast och bara väntar på att få publiceras.
Höhö.

Sen vart jag iaf på eritreanskt bröllop.
Fett stort och fint var det.

Hahah..en sak som jag tycker är lite rolig..
Jag hämtade injera till mig, och började äta med händerna som man ska.
Efter första tuggan blir kvinnan mitt emot mig verkligen
JÄTTEIMPONERAD av att jag kunde äta med händerna..

Jag log och fortsatte äta.
Visste inte om hon förväntade sig ett tack eller nåt.
Tänkte för mig själv;
"Shiiiiet... imponeras när jag äter med gaffel och kniv,
inte när jag äter med händerna."

Hur svårt kan det vara liksom.
Hahah...äe..
Det tyckte jag var roligt.

Sen var vi på Mosquito och sen blev kvällen hoit.
Bajs.
Riktig caca-kväll.
Men men, sånt är livet ibland.

Påminn mig att det var sista gången jag går ut.
Tack.

Imorn börjar seriekruigen igen.
Fett hajp!







Kommentarer
Postat av: Diana

hahah .. varför ska du inte ut mera??

2008-09-02 @ 01:43:36
Postat av: Pascale

För att inne är det nya ute =P

Höhöh, nää, men för att det blir alltid för mycket drama ute.

2008-09-02 @ 16:57:29
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: cookie

aha fan va ful jag va på den bilden. häliwud!

2008-09-02 @ 21:55:39
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback