Att prutta i solariet.

En ööh..vän till mig berättade här om dan om att han solade solarium.
I ett solarium finns det ju alltid en fläkt vid fötterna i liggsolarier.
Han hade fläkten på nästan högsta volym för att inte svettas.


Lägger sig till rätta och njuter av musiken.
Det är rätt avslappnande att sola solarium.
Man bara ligger ner och aah, tar det lugnt liksom.
Min vän han slappnade av lite för mycket..
Så mycket att han släppte loss en prutt som
Wuh! DIREKT fläktades upp i ansiktet på honom.

Hahahahhahahahah..det tyckte jag var jättekul..
Så, dagens lärdom..prutta aldrig i solariet!

Kommentarer
Postat av: ANNIE

BAAH, du måste länka mig ocksoooo!

Jag länkar dig! :D Puss!

2008-12-09 @ 13:52:13
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback