Att tvätta på nyår.

Aaah, äntligen kvar i tvättstugan.
Fy herre vad jag har stresstvättat!
Man blir liksom, alldeles till sig när det är helt tomt i tvättis.
Och man typ kan tvätta en strumpa i maskinen om man vill.

Jag har tvättat typ allt i hela världen nu.
Burit och släpat.

Har inte ens käkat lunch.
Bara lite mannagrynsgröt som Darrell värmde till mig i mikron.
Han räknade till 10 sen var det klart.
Älskling..
Gott var det iaf.

Jag kom liksom på att Darrell fortfarande bara är 4år.
Lillaaa. Jag tänker honom alltid som äldre.
Man kan ändå chilla med honom och sådär.

Ah, nog stress för mig idag förresten.
Mannen väckte mig en minut innan vi skulle åka hemifrån imorse.
Hoitjobbigt.
Man vill åtminstone kunna göra morgonkisset utan att känna stress.
Äe, 2009 ska bli ett ostressat liv för mig.

Eller ah, shit nej vad säger jag.
Fan vad 2008 varit ostressat för mig.
Jag har vart så sjukt ostressad i livet.
Men 2009 ska bli liksom, strukturerad stress.

Det ska bli mitt nyårslöfte.
Att hålla strukturerad stress aka att få fram det positiva ut stressiga situationer.
Typ, att man har lite fart på saker och ting.
UöööUUUW life iS a Rowllercoasterr uööuw!

Jag ska ha ett stadigt jobb, stadig ekonomi.
Inte behöva oroa mig för måoder.
Ah, och så får vi hoppas på det bästa.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Ps. Ska inte göra nåt jättespeciellt ikväll.
Fira lite smått med mannen och lite annat folkz.

Nu ska jag vika tvätt och byta gardiner och välkomna det nya året
med rena comfort-doftande lakan och dammsugat golv.




Rändöm bild Sommar 2007
Cookie, Säd, Lee och Päsc.
Leo dissade mina flätkunskaper och anlitade Cookie istället.
Jag dög inte.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback