Bilderna från juwl.



Någon gav en begagnad juwlklapp.
Jag hade juwlstrumpor på mig.



Fick ny "tillhör Leo-kanga" som jag kan skyla min kropp med i sommar.



Jag smäshar Rebban i huvudet.
Har jag någonsin sett så flät ass ut förresten?



Juwlklapp till mig själv.



My businessman. Hähä.



Rebecca flyr från papparazzis sin nya tenniskjol.
Hahah, älskar den här bilden.



Lycklig över ny ipod.
Ipod nano 16Gb höhöh.
Måste lägga in videos.




Japp, det här var då lite bilder från det tredje julfirandet för mig på samma dag.
Jättemysigt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder.

2008-12-28 @ 22:57:58
Postat av: Fatima

Mm, fina bilder.. Kul att du fick en iPod!

2008-12-31 @ 01:15:15
URL: http://hardknockliife.blogspot
Postat av: Mika

hahah asså jag gillar att du har öppnat julklappen till dig själv som om du fick den från någon annan hahha

2009-01-02 @ 12:40:07
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback