First day.

Honeyy im hoome!

Utbildningen gick bra och var faktiskt jättekul och lärorik.
Över mina förväntningar.

Det var kul att träffa nya folk. och ah, som ni säkert märkt
så är jag en sucker for peeps och beteenden.
Det var så sjukt roligt att se.
Det fanns liksom allt från Linus nyinflyttad från Motala till Omar från Flempan.

Nackdelen med mig är väl att jag måste kämpa
för att hålla mig för skratt om någon säger något klantigt.
Men för det mesta lyckas jag väl hålla mig,
och göra om utskrattningen till ett charmigt leende.

Nä men, jag tänker verkligen precis på allt och älskar att granska folk.
Dra mina egna slutsatser och sen förvånas över "hur kunde jag veta",
eller "oj, fan vad jag inte förväntade mig det från honom!"
Nyfiken i en strut är jag.

Äe, människor har verkligen så mycket potential som måste lyftas fram.
Jag både hoppas och vet att jag kommer utvecklas ännu mer.
Om inte så har jag det i allafall som mål.
Det ena leder till det andra!

Aja. Nog om jobb.
Nu är det iaf skönt att vara hemma.
Ska käka och ha lite seriemåod med mig själv.



Såhär ser jag ut i skrivandets stund.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback