Första dagen!

Första arbetsdan som säljare.
Hahah..shiit..
Det gick asbra!
Wuhuw, grattis till mig.
Fick massa applåder sen på företaget för att jag rockade.
Aja, nu ska jag inte skryta.


Hahah, det var fett kul.
Jag stod utomhus och frös häcken av mig.
Men det var faktiskt trevligt att snacka med folk.
Allt från ensamma damör, och herrar, till unga "skojare".

Men när jag såg typ, lite folk från förorten man kände,
så spelade jag som att jag inte jobbade.
Typ, a brushan vad händer. *Cool i ett hörn.
Hahahah..

Äe, ni hade förstått ifall det vore ni..

Hoppas inte mina chefer läser..
Och inte "Maria-tjejen heller för den delen".

Jag sålde förresten mkt fler än henne.
Detta är ju ändå lite som en tävling.

Men men, mer än så ska jag inte avslöja.
"Nu när det är allt fler som läser.."
Höhöh.

Till en komisk sak..

Igår sa min brorson att han skulle väcka mig
på morgonen innan han stack till dagis,
så vi kunde äta morgongröt tillsammans,
och så jag inte skulle försova mig till jobbet, såklart.
(Vi bor granne).

Jag hade bytt ut min vanliga alarmsignal på mob från
Merengue WÖUWÖUWÖUW till nån lugn harmonisk låt.
Så jag vaknade liksom aldrig upp.
Och Darrell glömde bort att väcka mig.

Nu idag, sa jag det till honom..

Pascale - "Hörre du, du väckte aldrig mig imorse!"
Darrell: - "Nej, det var för att jag glömde, jag väcker dig imorn. Alla kan ju glömma ibland".

Liiiillaaa!
Vi får inte glömma att han bara är 4år.
"Alla kan ju glömma ibland"

Hahah..Så liten och så snabb i käften.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback