Gärningsmannen och min kanga

Jag älskar verkligen när Efterlyst ska beskriva gärningsmän.

- "Mannen har ljus hy, är spänstig.
 En annan uppgiftslämnare säger även att han ser ut som en datanörd."

Hahah!

Min man är en datanörd.
Men han ser verkligen inte ut som en.

Hahah, måste berätta..
Min man berättade här om dan att han var i ett nyöppnat shoppingmall i London.
Han kände att han behövde köpa en halsduk.
Han skyller på att det var kallt.
Jag skyller på att han tog åt sig av ett tidigare inlägg jag skrivit.

Han gick in en affär, köpte sig en svart halsduk.
Gick ut ur affären och sneglade lite försiktigt på hur skyltdockan hade sin halsduk.
Så försökte han efterlikna.
Två gånger fick han göra om tills halsduken satt som den skulle.

Aså...ääääääääääär inte han världens gulligaste?

Han är en riktig såndär Lejonkungens Simba-kille.
"Men du förstör ju min mAn!"
Fast ändå tuff.
Inget är en grej liksom.




Lite passande ändå att han heter Leo.
Hahah, shit..Måste berätta en till rolig grej..
JA, jag har brist på vänner brist på aktivitet brist på liv.

Jag fick kanga i julklapp, första gången jag firade med min pojkväns familj.



TILLHÖR LEO, trodde jag det stod.
*Skrämd kulturkrockad tjej.
Sådär, aah det här är som ett bevis.
 Du är här och nu Leo's fru och du ska föda honom 16 barn
som en äldre respektfull dam ska ta hand om i en by nere vid savanneeen.
Den här kangan syddes när när Leo föddes och nu är du den utvalde.
Hahaha..

Äe, det var lite kul..


Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAHAH!!bästaste. nu tillhör du leo!

2008-12-05 @ 18:23:47
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Mika

hahahaha

2008-12-10 @ 12:52:38
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback