Good news.

Ipod behövde bara sova ut.
Denna gång vaknade han när jag försökte väcka honom som sista försök.

Ropade i ren vrede och skakade honom.

- "Sluta skräm mig!
Du får aldrig luras sådär igen!
Hör du det? Det är ju farligt!
Förstår du inte att mamma blir orolig?"

Jag hoppas att han förstått nu..
Men jag är fortfarande lite orolig.
Man vet ju aldrig..
Åah vad jag uppskattar honom mer nu.

Iaf,nu önskar jag mig bara träningskläder i julklapp.
Och hörlurar som inte är dom där bigga Koss.
Mina öron är så små, så små.
Tiny, tiny, little ears.

Folk brukar bli retad för att dom har stora öron.
Jag blir retad för att jag har små.

Jaa ja jag vet, bara för att man har små öron betyder inte att man har små öronhål,
små trumhinnor, små hörselgångar, och att man hör bara lite smått.
Utan näei, jag har små öron där inne också,
men jag hör bra och ah, jag mår bra med dom..

Andra bra news:

  • Jag har träningsvärk i boori. Kommer få probs att sitta på toa. Så illa aka bra är det.
  • Jag har tagit en promenad till Skärholmen. Ok där ljög jag nästan. Jag promenerade till tbanan och hem från tbanan. hahah, vem försöker jag lura. Men jag har iaf promenerat. Och burit tunga kassar med....tarraraa frukt och grönt! Det ni.
  • Jag har städat badrummet och rensat avlopp.
  • Jag har köpt åkkort, ej helt pris dock. Tur att man har en lillasyrra i bra ålder höhö. Inte för att jag ser ut som 17 längre..! Men det kan väl inte dom veta.
  • Jag har fixat lite med html:et.
  • Jag åt inte Ballerinakex inatt fastän jag verkligen verkligen var sugen. Sov bort suget istället.


Vad tyckte ni om den nya headern?



Kommentarer
Postat av: Gudrun

Aaaa guuuue aaa jaette fiiien!

2008-12-02 @ 21:34:38
Postat av: morfin

Jag gillade den förra headern mer.

2008-12-02 @ 22:43:21
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den tidigare var bättre tycker jag...

2008-12-02 @ 23:14:21
Postat av: fatima

Den ar finare.

2008-12-02 @ 23:16:07
Postat av: cookie

varför skriver alla på din blågg o inte min:(

haha nej skoja, jag vet faktiskt inte vilken jag tycker. den här är ju fin men den är lite såhära whöööööh autistisk, scratched photo!!



den andra är lite mer såhära TREND FÄSCHIÖÖN YÄÄH!

så jag vene =)

2008-12-03 @ 00:29:02
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback