HÖG NIVÅ PÅ HAJPET!

Heeeeej!

Ehm, Jag är glad!
Jag är hajpad idag.

Kanske för att min man är tillbaks och sprider positiv energi.
Kanske, kanske inte.
Utgång ikväll, för ovanlighetens skull höhö..

Lil' D, Darrell aka brorsonen är här och kollar Långben på portugisiska.
*Intellektuell 4åring.


....skrivpause en timma.


Hahah, Darrell fick lov att sitta vid babyläp och klicka låtar på youtube.
Jag hjälpte honom att starta på Svampbob - walk it out.
Sen klickade han sig vidare själv i menyn efter låtarna.

Så kom det Sonic - Everytime we touch (fjortislåt).
Han höjde volymen på högsta.

Efter ett tag kommer jag medan jag väljer ut outfit *uöuw, - att det är på högsta volym.

- Pascale: "Oj, Darrell du kanske borde sänka."
- Darrell: "Nä, men det här är en sån låt man måste ha högt på."

Hahah, det är verkligen det ju.
CUZ EVERTIME WE TOUCH, I GEET THIS FEEELIN!



Ska man köra på afro ikväll eller?
Höhöh.
Nä, det blir gel-time.
Hahah, det här frågade jag mest till mig själv.

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback