Vems rumpa?

Rumpa.

.......................


Hahahah!
Visst är det ett roligt ord?
Jag sa det för mig själv och började skratta.
Ja, jag är i ensamt sällskap.


Kan ni gissa vad ägaren till denna kacka heter?
Lars-Åke, 67 år.
Fattar ju vem som helst.


Jag sitter med underbett i sängen och äter torkat renkött.
Allt bara är.

Fan. Hela min dag har varit ångestfull.
Förutom när vi var på restaurang och åt jättejättegod mat, grtski.
(Grekisk mat på bulgarisk dialekt. Uttalas "gruttski")

Jag hatar ångest, den sätter sig i käkarna.
Spända käkar får jag liksom.
Hoitjobbigt.
Det är själva JULENS fel.

Det är helt sjukt hur folk stressad dagarna innan jul.
Jag vill ju inte stressa, eller ah det vill väl ingen.
Men alltid lyckas det bli stressigt.
Julen är så jävla överskattad.

Åh. Sån bajskänsla jag har nu.
Men äe..nu ska vi inte dra ner andra i samma tråkhetsmåod som jag.
Eller hur Pascale?
Mm..

Varför pratar jag med mig själv?
Hahah..ganska idiotiskt.
Rätt mobbat faktiskt.
Men ah, jag försöker inte eftersträva världens tuffaste person ändå.

Ska kolla serier nu, it has been a while.
God juwl på er alla förresten, hohoo!

I år kommer har jag bara slagit in två juwlklappar till mig själv.
Men jag ska inte avslöja vad det är...

Hihih, jag har vart keff på att visa bilder på sistone.
Men det är bara för att jag typ inte ens tagit några.

Rätt synd, för bilder säger ju mer än tusen ord sägs det.
Inte för att jag tror på att det säger mer än tusen ord.
Bull-skit.
Fattar ju vem som helst!
Tusen ord är ändå rätt mycket.





Frustation.
Kyla.
Nagel.
Sorg.
Torrhet.
Ilska.
Det var var jag kom på.
Inte var det mer än tusen inte.

Fan. Men dom höll ändå rätt bra annars.
Naglarna utan förstärkning.
Tur att det bara var tummnageln.

Jag hade ändå behövt en nagel som jag kan
använda till mer än att klia mig i rumpan.
Hahahhahaha.



Kommentarer
Postat av: Mika

hahhaha i rumpan! I! haha men fint avslut iaf med rumpa i slutet oxå. Det blev en röd tråd igenom det hela.

2008-12-25 @ 21:29:34
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback