Lakktosiia.

Nej Leo vi er allergiska!!!

Skrek jag nyss, nar Leo skulle fixa glass som dessert.
Det er asjobbigt.
Nar alla andra for,  forutom du.

Nu menar jag inte soder jobbigt som ens foreldrar brukade saga nar man var mindre.
Ner man sa soder, mee-mammaaaaa aalla andra for ju"

Och ens foreldrar svarade:
"Om alla fick eta bajs skulle du ockso etit do?"

Eller lite mindre grovt..
"Om alla andra fick hoppa fron ett tak - skulle du ockso do?"

Mina foreldrar drog den oversta varianten.
Hahah..

Ae, men man faller for grupptrycket liksom.
Man vill ockso, om alla andra vill.

Igor spelade jag Pro Evolution Soccer
for forsta gongen utan att fo hysterisk utbrott.
4-3 blev det.
Inte till mig dock.

Ae, nu ere sov-mode.
Godernatter!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback