Lilla Al-fadji-mode.

Tänk er att ni är på jobbet.
Ni ska jobba i team.
Det är du och en till.

Du är peppad, du är hajpad, du tänker köra så det ryker.
Det tänker din kompanjon också.
Fast han är som tagen ur lilla Al-fadji.

Du tror ni ska jobba seriöst, och försöka få det att se professionellt ut.
Al-Fadji är seriös. Hän e pröffs, fänns äingen bättri!
Han är så seriös man kan bli.

Ni ska representera ert företag.
Al-Fadji, han vill fäktis också representera fäktis också.

Han vill vill vill, men allt blir så fel.
Och du klarar bara av 2 minuter med honom.
Sen måste du gömma dig.

Så var min dag i förrigår.
Hahah..

Och det roliga var att snubben, han skämtade inte ens.
Han var seriös, och han finns på riktigt.
Han var som nåns bääbä!

Iaf, i övrigt mår jag bra.
Har vart rätt busy, och inte hängt så mycket med lilla Babyläp på sistone.

Jag fick bijowbiljetter idag på jobbet för ett gott arbete, ringde och bjöd min dejt på bio.
Men jag fick lixom avslag för att han spelade Pro Evolution Soccer.
Är inte det jättehemskt?

From now on ska jag spela svår.
Eller hitta en annan dejt.

Kommentarer
Postat av: Catherine

fin blogg du har, like the purlpe :)

2008-12-19 @ 17:50:47
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Catherine

fin blogg du har, like the purlpe :)

2008-12-19 @ 17:50:50
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Pascale

Man tackar!

Höhöh

2008-12-21 @ 11:48:29
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback