Lurig säljare.

Häj vänner.
Vilken lång daag jag haft.
Men helt suverän.

Fan vad skönt det är att verkligen..HA nåt att GÖRA!
I like.

Idag har jag vart på utbildning.
Fick höra av chefen att jag har "luriga ögon".

Jag förstod inte riktigt vad han menade med det, så jag frågade.
Men det var positivt menade han.
Jag som tyckte han hade luriga ögon..
Och jäkla mycket baksnus under överläppen.

Men det kanske är bra att jag har luriga ögon.
Pascale - Lurig säljare.

Hahah.
Jag förstår verkligen vad arbetsgivare menar där på
Arbetsförmedlingen när dom söker hungriga säljare.
Jag kommer nog sälja bra.
Jag ska bli lite som en hustler.

Har ni sett den där serien.
Hustlers nånting, där det finns en tjej som kallas för sexy swindlah?

Ok..ni vet inte.
Men jag ska bli en sexy swindlah iaf.

Inte sådär , sexig sexig, nej mamma. Nej pappa.
Jag ska bli smart och charmig ok, det är jag redan.
Men jag ska ANVÄNDA min smarthet och
min charmighet och göra mig till en asgrym säljare.

Dessutom tog jag på mig ett annat uppdrag också så jag hoppas det blir
monni monni monnii, its so fonni...
Iaf, nu blir det gymmet för mig.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback