Rip Ipod.

Ok, inatt somnade ipod in.
Jag visste att det skulle hända, men inte så snabbt?!
Han blev 2 och ett halvt år.
Nästan oersättningsbar.
Men bara nästan!

Nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp.
Ho ho hooo! Vem ska bli den utvalde ipodsköparn?!

Åååah tänk er!
En ny ipod som ska agera hunden i mitt liv.
Mitt sällskap.
Min promenadvän.

Min lille vän som jag kan klia bakom örat och kura upp i soffan med.
Ah, men ni fattar.
Mitt allt!

Men jag vill inte ha en såndär stor klumpeduns ipod.
Jag vill ha en nanoaktig.
Bara så ni vet.
Ett litet tips va!

Eller så, JA! En insamling, från alla. Alla ger 50-100 kr ti mig i julis.
Och så åker jag glatt in till MediaMarkt med min spargris
och häller över alla pengarna på kassabandet.

Ps. Jag vill ha träningskläder också. Ifall någon redan köpt det, så är det inget som behövs återlämnas.
Ps 2. Jag tar förresten tillbaks det där (lite iaf) med att alla ska få strumpor.
Måste ju visa mig snäll nu såhär nu när julen börjar nearma sä!


ÅÅÅAH MIN IPOOOOOOOOOOOOD!
Jag som tänkte skriva värsta gulliga inlägget om just musik och hur välbehövd den är..
Aja,,jag får ta och skriva ut det iaf så kanske någon tycker synd.

Kommentarer
Postat av: morfin

Ja, vad ska man säga? Min iaudio lever och har hälsan, har verkligen inte en futtig levnadstid på knappa tre år. Han kommer gå med mig i graven!

2008-12-02 @ 19:07:15
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skrev en kommentar men den försvann.

2008-12-02 @ 19:08:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback