Traumatisk upplevelse..

Gud..jag har precis haft en traumatisk toalettupplevelse.
Jag vill typ, lägga mig under täcket i fosterställning och grina.
Att någon ska klappa mig på axeln, trösta mig och säga:
Det är ingen fara Pascale, det är över nu.
Allt kommer bli bra ska du se..

Om det inte vore så att jag slutat festa, då hade detta aldrig hänt.
Då hade jag vaknat upp, aningen trött,
men glad för det hade ändå blivit doodoo slide.
Jag hade inte haft några som helst problem.

Smidigt, bra och snabbt hade det gått.
Jag hade kunnat fortsätta min dag utan några som helst hinder.
Men nu kan jag inte ens sitta. *Gråtig underlägsen ton.

From now on tänker jag alltid alltid ta mig ett sup.
Om någon undrar så är det bara för att jag ska få bra bajs.

Äe, nu ska jag klé på mig och och åka stan.
Måste handla klart juwlklappisar innan det blir fööör livat
i stan av galna tanter och göbbar.

Jag är så pirrig inför 24e..
Cookie har köpt julklapp till mig för hör och häpna -  425 kr på Urban Outfitters.
Hennes dyraste klapp, ti mig liksom.
Hajar ni den måoden!

Äe, det blir kuel.




Bild från förra julen.
Linsinsättning.
Hahah, det ser ut som att jag kollar in i kameran,
men med en frånvarande blick.
Det beror på att jag är näst intill blind.









Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback