Tummen ner för Bayonce.

Aså faaan vad jag stör mig på "amma a diva amma amma a diva.
Så jääääääääääävla keff låt!

Blir inte ni irriterade på "Naa na na diva is a female version of a hustler." ?
Hon sjunger det såå...tjejigt men ändå försöker vara tuff
och ah a men jag kan inte rikigt förklara.
Vad jag än säger kommer ni fnittra att jag är en hater.

Jag typ skrek när jag hörde låten ordentligt.
Eller ah, inte för att det var nåt ovanligt.
Jag brukar ju alltid skrika ut mina känslor för tingz.

ÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD DÅLIIIIIIIIGT!.......

............FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD FUUUUULT!


FAAAAAAAAN VAD TRÅÅKIGT!.......

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååaaaaah  VAD JOBBIIIIIIIGT!

Grejen e..jag gillar ju Bajjonse egentligen.
Men nu på senare tid känns det som att
hon proppat fram lite föör mycket låtar - bara för att.
Vad är hennes måod?

Hon borde slow down på att släppa videos,
så man kanske hinner gilla hennes låtar lite.

Äe, men jag har lite svårt för tjejer som rappar..
Det låter så fjantigt på nåt sätt.
Som att dom måste hävda sig på nåt sätt.
Den enda tjejen som får rappa, det är Missy Elliot.

Helt ärligt. NÄEI för denna låt.
Lyssna kan du göra här.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Visst! Jag börjar också störa mig lite på henne.. Det känns typ som att hon leker nått!

Märkte att du har tagit bort den där verifieringgrejsen.. Bra där!!



Gott nytt år föresten!

2008-12-31 @ 01:17:03
URL: http://hardknockliife.blogspot
Postat av: Meron

hahaah, jag störde mig också på låten första gången jag hörde den men efter att jag såg musik videon så blev det lite bättre.

Vissa musikvideor gör att låten blir bra, samma sak med single ladies

2009-01-01 @ 22:02:48

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback