Upprop.

Hej, är alla här?
Räck upp en hand när jag ropar upp ert namn.
Hahah, jag fick klassrumskänsla.

Hoppas alla haft en bra jul.
Firande, inte firande och halvt firande.

"Hur gör vi på jul då?" - Tänkte svärmor Birgitta på svenskt oroligt vis
när Mohammed började dejta hennes dotter.

Hahah.
Jag sitter hemma och tar mig en vinare med far och syster min.
Vi har skålat på franskt vis och nu kollar vi TV5 MONDE.
Både jag och Cookie läpar på varsin computah samtidigt.

Tänkte uppdatera mig lite så här dags in på juwldan.
Ah, jag har ju egentligen tagit en hinkar-break.
Vi kan säga att jag behövde en pause.

Men på nåt sätt har jag fått för mig att det är
bra att dricka rött vin när man har sin mens.
Ah, men typ att det ska ersätta blodet i kroppen.
Äe, dee e lite jesustankar där.
Maryland Cookies får agera oblat.

M.I.A säger:
du har ändå anpassat dina tår efter högtiden

Säger Cookie nu på msn. (Dom är typ rosaröda. Inte tårna alltså utan naglarna.)
Vi sitter liksom en meter ifrån varann.
Hahah, ja tårna och jag också, jag har rätt långa ben.
Men nu menar jag såklart Cookie.

Superskön svart skinnsoffa som e lite hitek.
Jag har paxat liggdelen.
Så jävla najs.

Ps. Jag har inte bilderna från igår.
Men det kommer väl nån enstaka snart.





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback