Utgång ikväll.

Hmm, det finns så många ställen att gå ut på ikväll.
Men äe, jag kör nog på gamla vanliga.
Inge jävla reunion party på Bedroom.
Det känns så litet där.
Och tråkig vanlig musik. Typ return o the mäk.
Alla bara hänger.
Jag vill ha mer drag!
Jag vill haa....
Jag vill haa......KUL! ROLIGT!
UTRYMME!

Inge bombaclat på Fashing.
Man blir verkligen dragen i armarna där.
Hahah. man vill ju inte bli une femme papier, som man säger på franska.
Äe, Det blir nog Sture och inget annat.

Allt annat är förbi.
Det är nya tider.
Man ska se framåt liksom.
Snart är nog Sture förbi också, men inte ännu.
Jag måste få härja där lite till.



Nytaggat på Facebook.
Hahah, jag diggar häppy rändöm chick med glajjerna.
Hahah, oueee! Jag hade fortfarande yttekläderna påå.
Helt fly, alla ville ta kändisfoto med mig ouee värsta greejjeeen.

Kommentarer
Postat av: Mika

hahah jag trodde du kände henne hahah hon ba va

2008-12-25 @ 21:17:18
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback