Kategori av folk.

Hård natt i fredags.
Hahah..

Hade jättejättekul.
Det är så det brukar låta.
Jag strävar alltid efter att ha den roligaste dagen i mitt liv.
Och om det inte blir så EN gång då är min upptrappning förstörd.
Hahah..

Hahah nu lät jag som en såndär, SOM ÄR UTE FÖR AT HA KUL.
Men grejen är att, ah, det blir ju vad man gör det till, och det ska komma spontant.


På club finns det olika kategorier folk.

1. Killarna som står och ser tuffa ut i ett hörn"jag kommer inte till tjejer, tjejer kommer till mig-typen."


2.De stroppiga tjejerna som går ut på en högre nivå. Dom sminkar sig på en högre nivå, anstränger sig med att vara arga. Inget är en lek.  Dom är ute för att kolla vilka som är ute. Ah, men typ. Spionera på en gurlriends exkille som dom sett på facebook skulle attenda en fest. Dom har vart ute med falsk leg sen dom var 16. Dom vet vad utelivet handlar om.

3. Det glada gänget med både killar och tjejer. Dom är så glada så glada. Dom går inte ut ofta, bara om det är typ, firmafest.
Dom står i mitten i en egen ring och dansar som om det vore sista dagen i deras liv. Det spelar ingen roll om det är en hipp Justin Timberlake-låt som spelas eller Lil-wayne. Dom dansar på vilket som! Hahah, när Lil'wayne kommer så ropar dom högt ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som om det vore deras favoritlåt samtidigt som ena handen dyker upp i luften sådär lite tufft. Just då är den det, även om dom bara hört låten 2 gånger på radiokanal.


4. Ensam man, från Italy i kostym. Han smyger sig bakom dig med en öl i handen och försöker få kontakt. Han har blivit av med massvis av pengar på tjejer han bjudit en drink på, tjejer och deras kompisar som oockså ska ha en drink. Ensam står han kvar, pular ner sitt masterkard i fickan och letar vidare.


Nu hade jag inte alls planerat att kategorisera folk på club
och det finns några till.
Men jag har lite bråttom.
Ska jag kasta i mig lite inhemsk mat
och sedan röra mig mot..håll i er..KISTA GALLERIAA uöööuw värsta fly.
Ska kolla efter julklappisar.

Hare!

Kommentarer
Postat av: D

Haha känner verkligen igen mig själv i firmafest gruppen.Jag kan bli riktig glad när jag hör nån av mina favorit låtar ute.Det blir alltid höjdpunkten på kvällen för mig .. hahah Mobbad och trasig själ , jag vet!

2008-12-07 @ 20:36:48

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback