Videoblogg - jag dansar för er.

Idag är jag sjuk.
Igår är jag också det.
Fast inte lika mycket.
Men ändå.

Imorn, räknar jag med att jag är ännu mer sjuk.
Då är det torsdag.
Antingen har jag blivt värre på fredagen, eller bättre.
Det är det man inte vet.

Men på fredag måste jag vara frisk och pigg och alert.
Inte för att det är fredag uööuw utekväll, för äe, höhö!
Så kul ska vi inte ha det.
Näei, utan jag ska på utbildning.

Har köpt nyponsoppa och håning.
To stay in shape liksom.
Jag har förberett mig psykiskt för en förkylning.
Så jag kommer stå emot den.

Den kommer komma som en stark motvind och jag bara står där,
ensam på ett berg på mina stadiga ben med armarna bakåt och skriker.
RUUUAAAAAAAAAAAH skakar huvudet och bara aah!
Verkligen KÄNNER hur stark och oemotståndig jag är.
För det är jag ju.

Oj, nu kom duppi duppi ruppi rupp upp upp!
Duppi duppi ruppi jäi-jääe på Itunes.

Hahah.
Om jag någonsin gör en videoblogg..
Då är det duppi rupp upp upp som jag ska dansa till för er.

Men ah, än så länge så kommer vi inte ha så kul.
Äh, nä men...sluta....*Skäms, pirr hihi. Sluwta nuue!

Hahah, vi kan säga så här.
Ifall jag nu skulle få 14 förfrågnings-kommentarer (obs, ej från samma person)
om att jag ska göra duppirupp videoblogg.
DÅ hade jag gjort det.

Men ändå, 14 comments det är ändå rätt mycket för min blogg.
Ni brukar vara mer än det dubbla.
Men jag vivlar på att det kommer hända.





Kolla mina nya skor.
Dom är från Adidas outlet.
Hittade dom här hemma.
Cookie, dom är mina nu.
Du använder dom aldrig.
Det är ditt fel.

Hahah, ah tänk er, vi konverserar över nätet.
Fastän vi lever under samma tak.

Ibland brukar vi till och med läpa aka ligga med läptop på magen
och snacka msn fastän vi är i samma rum.


Kommentarer
Postat av: E

Dansa! Dansa! Dansa!

2008-12-03 @ 23:04:50
Postat av: Elsa

DAEÄNZA!

2008-12-03 @ 23:17:11
Postat av: cookie

ta aldrig på dig mina skor igen

2008-12-03 @ 23:43:05
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: morfin

Dansa!

2008-12-04 @ 22:16:30
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Paula

dance :)

2008-12-05 @ 00:11:11
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Jörgen

shit, kåmåndaah! dansa lite råååååååååååå

2008-12-05 @ 01:59:20
Postat av: cookie

du måste dansa! haha för jag ska fanimej filma detta!

2008-12-05 @ 18:25:27
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Mika

Dansa!!!

2008-12-10 @ 12:46:49
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback