Alla vill vara lediga

Halo.
Jag märker att ni tar ledigt från min blogg på helger.
Då har ni pause.
Och sen på måndag, då är ni här igen och med mig veckan ut.
Sen kommer helgen igen och då är jag lämnad ensam.

Men a det är lugnt.
Jag får väl fortsätta roa er på dagtid när ni har tråkigt på jobbet.
Eller när ni kommer hem från jobbet.

Förresten så har jag inte tid med er på helgerna.
Näei.
Jag är för tuff för sånt.
Jag har fullt upp och ikväll blir det utgång.
För det är jag värd, fastän det är söndag.
Man lever bara en gång.
Det gör inget att jag är pank.

För ikväll kommer jag hitta en plånbok full med pengar,
Och jag kommer behålla allt och vara jätteglad.
Höhöh.

Äe, nu ska jag ner och tanka på min mobil och sen ska jag välja ut min outfit för ikväll.
Det kommer bli sådär colorful tuff stil me rocawear inslag.
Äe, det kommer bli en bra kväll.

Hej på er!


image288



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback