Ångest

Jag har värsta ångesten för imorn..

Börjar liksom kl 7.

Det betyder att jag måste vakna senast 6.
Eller 5 över.
För jag måste gå hemifrån 20 över.

FAN vad jobbigt.

Jag existerar inte på morgonen.
Till och med 9 är för tidigt.
9 är hoittidigt för mig.

Jag är nattmänniska!
Nattuggla!

Cooou! Coou! Coou!

Aouuuuuuuuuuuuuu!
Varg!

Ingen kvittrande fågel.
Och näei.
Det kommer inte på fråga att jag ska vakna extra tidigt för att hälla i mig en kopp te
och njuta av min morgonstund, för det kommer jag ändå inte att göra.

Så bäst o vakna i sista stund, gå i sista stund, göra allt i sista stund.
Det är lite av en grej om man vaknar tidigt.

Men jag tänker hänga allt på stolen, som man var tvungen att göra inför skoldagen.
Så man bara kan dra på sig.

Fan jag hatar min jobbarkeps.
Den gör ont på öronen.
För den måste ju sitta lite över öronen.
Annars sticker dom ju ut och då ser jag plötsligt ut som en Olle.
Det går inte för sig.

Äe nu ska jag sova.

Kuwl att ni hängt med idag.
Dubbelt så mycket som vanligt.

Höhöh.


image265

Olle, 17












Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback