Att gå ner och handla

Ibland hatar jag att gå ner och handla.

Det är helt ok egentligen.
Bara det att man måste bära.
Jag hatar att bära.
Bära de e inte min grej.

Men man kan göra det lite roligare om man skriver en roligare matlista.


image282

  • Aspargarus ( Sparris)
  • Avokat
  • Potat
  • Porio ( Purjolök)
  • Morått
  • Tånnfisk 4 st i Brine
  • Gorka
  • Tåmat (Tri, tre)
  • 4 Apelzinn
Om man läser upp som Borat skulle gjort,
eller som en hård polska skulle gjort, då blir det roligare att handla.
Jag till och med småskrattade för mig själv.
Hahah.
Jag är typ. Min roligaste kompis hahahhah.




Kommentarer
Postat av: hp

från tarmhjärnan..

ömma smek /hp

2008-02-22 @ 17:29:27
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHA tårar

2009-04-07 @ 23:48:36

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback