Att jobba i London

Haaayaa!

Äe fan..vilken dag. Jag gillar fan att jobba. Det känns så bra.
Och jag har börjat vänja mig vid att vakna tidigt.
Det roliga med jobbet är en arbetskamrat, kines.
Han pratar så roligt. Älskar hans dialekt.
Vill alltid att han ska stå vid salladen.
För då frågar han. "Såled?" Med sin kinesiska dialekt och jag skrattar lika mycket varje gång.

Hahah. Efter att man hört Såled fem ggr med hans accent så går det inte att hålla sig.
Gratis underhållning..
Faan! Jag kan inte skriva det så man fattar hur det låter.
Hans röst är mer...japansk än kinesisk. Mer kort och djup. Inte sådär iiiiiii! Chin-chin!
Utan mer sådär OOO! HEE! HAAA! HOOOO!

Kunderna tror att jag bara är glad och ler mot dom.
Höhöh.

Äe, fan vad jag älskar dialekter och accenter och folk och att skratta åt dom, härma och så.
Inte för att retas, även om det kan tolkas så, eller jo.
Jag retas nog rätt så mycket.
Inte bra. Jag har inget emot om nån retar mig heller.
Jag är så som person.
Skojig.
Men ibland ska man akta sig.
För det mesta så skrattar jag ändå för mig själv.

Bäst så.

Nu ska jag ha serie-kruig med mig själv.

Hare!




Kommentarer
Postat av: Mingiz

hahaha du skulle bara höra kineserna som bodde hos alonso då, mannnen var alltid så glad och sa alltid Saankhju!

2008-02-16 @ 21:33:00
URL: http://lamika.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback