Be happy


För att göra dig glad så tänker jag
dela med mig av mina iaktagningar på bild.



image275
Arbetskamrat. RIKTIG KACKA-RUMPA!

Ååå han var så snäll! Importerad from Egypt. No english onli härräb.
Arbetsvillig som fan. Här står han och väntar på att få bära typ 50 kilo korv. Hans rumpa fachinerar mig. Den ser ut som ett paket. Nej, han hade inte blöja, - jag kollade noga.

.........................................................


image276
Gangstermormor på tåget. FEET COOL!
Hon köpte tröjan på JC outlet för 30kr alternativt är det hennes barnbarn tröja, Julia, - hon har växt ur den.
Den låg på landet. Mormor lånade den en gång när hon skulle plocka svamp. Den var praktisk med kapuchongen. Den blev en hit. Tantkläder e såå tvåtusentvå. Fast nu när jag kollar så ser hon sur ut. Hon har alltså inga barnbarn. Hon bor själv och vill inte bli störd! Tröjan är från Jc-outleten, eller från UFF. Notera att det står NO SUGAR på. Hahah, "Äe de chiter jag i!"
..........................


image277
En hoittuff "Anita-kvinna" vid bankomaten. HAHA! "HOJEN VÄNTAR UTANFÖR"

Man kan ju undra hur hon ser ut framifrån.
Jag hann aldrig se det. Satt och väntade med Munirs livspåsar med typ lamm-kött och inhemska kryddor medan mamma ville köpa nåt snabbt från vivo. Nåt med korrektdatum typ. Haha!
Men bara av att se kvinnan bakifrån vet jag med det samma att hon heter Anita eller Marie, runt 35. Möjligtvis 41.
Frånskild sen längesen. En son - Henke, 19 som spelar innebandy.
Hon dricker kanske lite för mycket vin om kvällarna. Jobbar som vårdbiträde. Tar alltid rökpause oc kaffepause samtidigt. Härjat ansikte, blågrön mascara. A men ni vet, listan är lång. Jag kan hålla på hur länge som helst.
Det är  sådär, hade jag ropat ANITA! Då hade hon vänt sig. Hahah.

..............................


Fan vad jag älskar att hitta it-folk!
Folk som har det lilla äxtra.

Kommentarer
Postat av: manolito

den kvinnan med mexikanska jackan är mi mama Jemena inte Anita med son henke-bara så du vet

2008-02-18 @ 15:54:40
Postat av: Anonym

hahah vilka sköna bilder hahah:P

2008-02-18 @ 21:21:29
URL: http://momovsmoe.blogg.se
Postat av: hajaaaaaily

aaaah du ar verkligen bastaste pascal! tusen tack love!!!

2008-02-19 @ 00:31:37
Postat av: [email protected]

Ja verkligen, du är fett rolig!

2008-09-28 @ 05:35:03
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: savanah

måste ba droppa en till kommentar innan ja lämnar din blogg. tanten me no sugar tröjan stötte ja på igår haha hon hade exakt samma kläder o de va fan 2 år sen du skrev de här inlägget haha. skojjjj!

2010-04-21 @ 00:53:02
URL: http://sabobone.devote.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback