Borat

Aså det är fett skönt att komma till ett jobb
där det jobbar normala personer och
där det är rent och normalt och lite hightek.

Här nere i centrum när jag provjobbade var det ju sådär..

"- Okee do yu no hao to rid diss menju?
Oke, kom in tomoro, bring blak pant, no tishirt, oke?"


Managern där var liksom..helt..Borat.
Hahah!

JA! Där fick jag till det.
Men det fattare ju inte ni eftersom ni inte va mä.
Ni va inte dääär!

Men han lät precis som Borat.
Fast mer uttråkad och tom i rösten.

Och han hade Cämeltoe i götten** också.
HAHAHAH

Ni vet när man har manstrosor som sitter TAJT och gör en coochie i rumpan.

" iien de midl"
(In the middle)

..................................

Aha...ni vet inte...

Ok men..som alla kvinnliga lärare brukar ha typ.


A-A-A!
Precis så!!

Sådär hÅrt och spÄnt i rumpan.
A, så hade han.

Men men.
I'ts a big trend.


** - Mamma, - gött betyder rumpa.
Cameltå na dopeto.

(Dopeto betyder rumpan på bulgariska.)

Ja..hur kan jag bete mig så larvligt..jag har inte blivit uppfostrad så.
Men nu är jag stor och får säga vad jag alltid tänkt utan att någon ska behöva känna sig skyldig.
Dessutom är jag för långt bort för att bli dragen i örat.
Hahah tänk ifall mammas arm hade varit jääättelång och nått ända hit.
Och hon dragit mitt öra ända tillbaks till Sverige och sen släppt.

Då hade jag nästan sett ut som......................Hahahha.
Cookie jag vet att du tyckte det var roligt.

Fast jag har nog ändå haft turen att inte blivit dragen i örat så mycket.
Vad jag minns. Jag kanske har förträngt det.
Det var inte riktigt mammas grej.
Hon är mer för det här att skrika och varna.

Höhö, äe nu är det bäst att jag slutar.
Den här bloggen börjar se ut som en enda konversation över msn.
Med mig själv.

Då är nåt fel.
Näe, nu måste jag sova.
Jag har faktiskt en sömn att sova, ett jobb att jobba, en tid att passa osv osv..

Kommentarer
Postat av: mama

du är inte frisk ihuv`et men jag fick ett gott skrat o så säger man dupe inte dope "dupeto"

2008-02-14 @ 12:54:07

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback