Brysselkål o glass ikväll

Hej mammaa!

Hoppas ni mår bra allihop.
Vi mår bra.
Allihopa står vi och lagar mat nu i köket.
Kycklinggryta med Leo's berömda ris, och
Mickis ville ha brysselkål, så det kokar vi också
och alla är glada och nöjda.

Nu ser huset helt tjejigt ut med tywpp kläääwdeeer överallt
och det luktar till och med tjej!
Yieeey!
Annars brukar det ju vara så killigt här.
Typ kiss på toaringen.
Jag har liksom en ajax decinfekteringsspray inne på toan
för o torka av efter att en kille vart inne och gjort sin grej.
Speciellt på morgonen måste man spraya och torka.
För då kan Gängsta ha blive kissnödigig på natten och inte orkat me ljuset och bara kissat och
halvblundat och stänkt.

Eller så kan Linus spela dataspel ål nait lång och vilja pausea hela tiden
för att kissa men vart mitt inne i en viktig grej i spelet, så han dragit ut på det.
När han väl kissat så har han liksom, inte kissat klart
och de sista dropparna har kommit på ringen och resten i kassongerna.
Mm, för jag vet, hur killar är.


Min man han gör inte sånt.
Förresten.

Idag har vi bara vart hemma, men nu efter att vi har ätit ska vi åka buss och göra stan osäker
UÖÖÖUUW!
Höhö.
Näei, skämt å sido.

Vi ska äta eeafterrätt påee Hägendaz!


image295



Kommentarer
Postat av: Hej?

Dina grytor och kastruller med mat i ser alltid så... ryskt robusta ut.
Eller så är det din kamera som lägger på en ångesteffekt.
Eller så är det omöjligt att ta det perfekta kortet på en mat.
Men det är säkert jättegott :)

2008-02-27 @ 23:59:36
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: mama

hej,tänker ni bara på mat...jag oxå fast jag har ingen att lagga för så de får bli en smörgås o klådan får steka själv sin entrecote

2008-02-28 @ 17:55:28

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback