Carolina Gynning

Aså fan vad jag älskar Carolina Gynning.
Hon är så rolig.
Kul att se på och bara, helt crazy.

Såg precis den 4e delen av hennes program.
Haha. Den var den bästa hittills.

Det började att dom filmade på mitt gamle jobb, - Blue Moon Bar aka Plaza.
Roligt.


Där har jag:
  • Torkat upp många spyor under mina dar.
  • Deelat med massa fulla snåla överklassmänniskor som klagat på att de blivit ifråntagna glas med bara isen och en limeskiva i.
  • Avslöjat blondintjejer som smygpruttat och trott att ingen ska märka att lukten kommer från deras små rumpor.
  • Tjänat mer pengar på hemliga dricks än själva lönen.
  • Sopat upp rödingar.
  • Fått utkällning när en go vän och fd.arbetskamrat H, vinglat på arbetstid och jag varit medhjälpare till brott. Hahahah.
Äe, mycket har hänt där.
Haha.

Men nu blev det lite sidospår.
Det är ju Carolina som jag skulle skriva om.
Men a, behöver inte säga så mycket mer om henne.
Läste hennes bok för några månader sen.
Den är också bra!

Läs den! I recommend.



image255


Äe, Carolina e bra.
Henne gillar vi.
Hon är precis lagom för mycket.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha, vad underbart. jah gåller med fullständigt, gynning är jätterolig. du borde hört henne när hon var gäst i Lantz i P4.. man kanske kan lyssna på internettradio i repris? well. skönt att veta att man inte är ensam om att tycka om henne!

2008-02-12 @ 17:50:50

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback