Chinawhite

Äe fan, vilken kväll.
Så jävla bra!
Jag hade hoitkul.
Men inte mina fötter.
Fast jag lyssnade inte på dom.
Nu straffar dom mig.

Början av kvällen var grym.
För Leo överraskade och gjorde lazanja på hans vis, laktosfrei så jag också kunde äta.
Det var den godaste lazanjan jag har ätit!
Och så blev det pizzasallad till. Också homemade.
Äe, han e grym.
Jag har gjort värsta kapet.

image284


Sen stack jag till en clöb.
Trodde att jag inte skulle komma in men det var inga problem alls.
Jag bara blinkade och så var jag inne.
Isak och hans gäng var redan där och jag var lite sen.

A men a, det var hoitkul, finaste cluben jag varit på.


image285

Visst vill man tvätta av kisshänderna i ett handfat fylld med stenar?
Aa viiist!
Sen knöt jag massa kontakter och var på allmänt superbra humör!

Kom hem 5, kl 10 ringde telefonen, jag hoppade ur sängen, knäckte min knäskåla mot en vass kant.
Skrek ut nån svordom, sprang ut till hallen och svarade:
"- Helluuu someone from this number has balbalbla injurie."
Kunde jag snappa upp av den här jävla packin som ringde och störde mitt i "natten".
Jag trodde att Linus hade råkat ut för en olycka eller nåt, det var enbart därför jag hängde kvar i luren
för att försöka haja vad han hade o säga.
Men så fortsatte han.
"Has any familymember had any injuries over the tre last years?"
Och då ville jag börja gråta.
Så lade jag på och kunde fan inte somna om sen.
Vem fan ringer och stör en tidig lördagsmorgon?


Nu har jag så jävla ont i fötterna iaf.
Går som en anka.

Men de vare väärt!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback