Hej fredag

HEJ allihopa.

Jag fick alltså INTE jobbet på den där cluben, men ska på intervju på en annan på tisdag och lite annat.
Så har ändå lite fullt upp.

Den här fransmannen Richard gav inte adressen till stället han ringde från och jag förstod knappt ett ord av vad han sa, konstigt nog eftersom jag borde vara van med fransk accent.
Han skulle maila det, men fick aldrig mailet.
DISSAD, eller så kom det bara inte fram.
Fritt att tänka vad man vill. Hähä.

Näe, men man ska inte haka upp sig för mycket på sådant egentligen.

Plånboken börjar bli tom..men jag shoppade iaf.
Hähä!

Asåååååååå..jag behööövde verkligen skor!
Dom är jättetjusiga. High-hills. Mina finaste hittills.
...........
Och nagellack.
..................
Och en ny mascara.
.........
Och nya handskar.
..........
Och nya örhängen.

Det ringer ganska ofta nu på min telefon, jag har blivit van.
Men jag tänker fortsätta leta, jag vet att det finns nåt superbra där ute för mig..

Förresten, Cookie, som är så inne på det här med min modell-grej.
Dom ringde och frågade ifall jag var intresserad
och att jag ska kolla på deras hemsida och så ska vi boka tid.

image240
Haha vad larvig jag är..
Det är bara små visitkort.

Idag kom det förresten fram en kvinna från en annan agency till mig.
U see, London is the place for me.
Höhö, Äe, men men, än så länge har det inte hänt mer än så, så jag ska inte prata.
Det betyder otur. Titta bara hur det gick med jobben.
Jag ska inte berätta nåt förrän det verligen hänt på riktiga riktigt.

Annars mår jag bra och Leo mår bra.
Han är jätteduktig på att laga mat numera.
Däz ma bwoi!

Gängsta e fortfarande helt gängsta. Men vi är numera vänner.
Han knackade på yttedörren idag och jag öppnade.
Då sa han : - "Safe"
Jag svarade: - Hello.
Och så steg han in.

Safe, liksom. Säker.

Gängstakillar här pratar så konstigt.
Dom kallar varandra för blod och grejer.
"- Wuz good, blood?" Vad är bra, blod?

?

Fattar nada.


Linus han är så jävla mobbad.
Han är helt inne i sitt playstation 3 spel. Call of dudy. COD 5.
Han sitter med tv-spelet, med läptopen och med blåtut i örat,
pratar med nån kompis som också spelar spelet,
och så sammarbetar dom och skjuter ner fienden.

Nu frågade Leo vad jag vill äta på min födelsedag. (imorn)

Chapati. Svarade jag gulligt.
För det är bara det jag verkligen vill äta.
Stekt bröd.

Nu ska jag kolla serier.

Hej på er.


image239

Visar upp bilden på mina shower curtains
som jag köpte nere på Bangla för ett tag sen..
Den såg bra och normal ut inplastad i kartonggrejen.
Men den var heelt plastpåsig när jag tog ut den.


Kommentarer
Postat av: Hailyssett

vaddåå jag fattar inte vaddå too old, baby det är efraneheten som räkas!!!! take it, det kommer iallafall bara vara en side kick grej!

puss lycka till me jobben, vad kul att höra att det ringer!!

Alla vill ha och behöver en pascale i sitt liv! tack för att du finns i mitt!

2008-02-03 @ 23:39:14

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback