Igår

Igår hade vi en superfin kväll.

Vi åt och drack gott på en italiensk restaurang i Leicester Square.
Maten var suverän, allt var perfekt.

Sen, promenerade vi till Hägendaz-baren, höll lite hand hahahahah
Allt var tillåtet för det var min b-day.

Aså...Hägendaz-stället är.......aså......SÅ GRYMT!

Älskar det!

Jag valde en kula macadamia-glass,
en kula avancerad chokladgrej och en brownie med nötter i till det
och smält Belgian Chocolate som topping.
Det var den godaste glassen jag någonsin ätit.
Glass på high-level.

Leo valde Strawberrys and Cream,
Strawberry Cheesecake och Dulce Leche glass.
Och till det tog han en våffla och wipped cream.

Höhö, jag är mer in to brownsugar, HÄHÄ och han gillar mer fruktiga grejer.
Dulche Leche o grejer vad kom det ifrån?...
Lovar att han bara valde det för att det låter lite LATINAA.

DUULCHE LEEEEECHE PAAPI!

Men a, det gör inget för jag valde mörk.............mmm.......fin choklad......
Hahaha
Äe, skämt å sido.

TACK FÖR ALLTING LEO!



image250

Min glass förtjänar en egen bild.


Och a juste..
Födelsedagsbarnet..

image251



















Kommentarer
Postat av: sofia

http://souuf.blogg.se/1201727479_posjgishg.html

ett litet ilsket inlägg, skriv gärna vad du tycker!

2008-02-03 @ 19:28:14
URL: http://souuf.blogg.se
Postat av: Hailyssett

ÅÅÅh så himla fint!!! Gratti ännu en gång love!

2008-02-03 @ 23:45:04

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback