Im bäk

Hä!

Ni trodde att jag hade slutat med mitt deltidsjobb på bloggen va?
But guess what! IM BÄK!

Bäk on träk igen.

Mina vänner, jag har legat på latsidan och inte orkat bry mig.
Och sen har jag var lite busy med annat.
Fester, och sådant.

Idag tyckte jag att jag hörde:
Linje 19 mot..Hagsätra,


När ett train skulle approacha.
Men det gjorde jag såklart inte.

Men det kändes lite tryggt i den stunden.
Inte för att jag finner trygghet i Hagsätra.
Det är inte min äria, men ändå.

Kom precis hem från en intervjuv nu.
Det här jobbet tror jag nästan att jag kommer få.
På Subway.

Fast jag vill hellre ha det andra ,
som jag ska gå och kolla på om några timmar.

Nu ska jag sova medan jag fortfarande kan och har tid.

Jag funderar på ifall jag vill jobba dagtid eller kvällstid.
Fan vad jag hatar att stiga upp 6 på morgonen.

Morgon är inte riktigt min grej.
Men det är skönt att komma hem och kunna vila och ta det lugnt sen.

Eller?
Ska man skjuta upp jobbet och ta det på kvällar istället?
Äe, ska lägga mig och fundera över det lite.
Hur som helst så blir jag glad för vilket som, jag är inte så petig.


Kommentarer
Postat av: showiit

Ta Morgon jobb tänk vad mycket du kommer missa på kvällarna alla bra program som finns på tv alla fester. ALLT händer på kvällen!!!

2008-02-11 @ 20:43:08
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: Anonym

det händer att det händer på kvällen men om man är pigg-har man vaknat 6på morgonen o ska vakna igen 6 o igen då kan inte hända annat än sova

2008-02-11 @ 20:57:34

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback