Kallt

Det här kanske inte låter så jätteintressant.
Men det är verkligen jättejättekallt här.
Jag var inte berädd på det typ.

Fastän min väska är all inclusive.
Det finns mat där i, papper o penna, vaseline, VANTAR.

Jag kan överleva med min väska.


Men idag kändes det ändå inte tillräckligt.
Hur fan kan det vara så stur skillnät fråm dak til dak?
Äingen brå.

Nu blir jag sjuk.
Äe äe äe jag känner det på mig!

Så nu ska jag bädda ner mig själv i sängen med en kopp te.
Sova ska jag också göra.

Jag tänker leva för att jobba och sova.
Godnatt.

Hahah..kl är 14.56 liksom.

A ME NÄEI!
Vädret gjorde mig på dåligt humör.
Jag vill inte vara mä längre.
Jag började darra på underläppen och se alldeles förtvivlad ut.

De va inge rowlit.

Kommentarer
Postat av: kki

Det är kallt här oxå - det hade kommit snö medan jag tog min nap efter jobbet...

2008-02-14 @ 22:30:29

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback