Kladdkaka och Mickis

ÅÅÅÅååå jag vill ha kladdkaka!

Gick in på aftonbladets hemsida och dom hade värsta värsta
bilderna på värsta värsta chukladkakorna och recept!

Jag måste göra!
Kladdkaka är det bästa jag vet!
Nu måste jag gå ner och handla allt som behövs.

Vad fan heter vaniljsocker på engelska.
Wänilla sugar?


A och sen måste vi ha kakao.
Key-keyo?

Och Nutella!

Och grädde!

It's ma paarey, I-can-have-diarria if I waant to!

Jag är jätteglad för att Kokki och Mingiz äntligen bokat biljetter.
Den 25e kommer dom och hälsar på.
Vad kul vi ska ha!
Och jag saknar min lilesyster så mycket..
Kommer krama henne länge, fastän hon brukar sno mina kläder och aldrig lyssnar på mig.
Det är där Mingiz kommer in i bilden.
För hon förstår precis hur jag känner.

Cookie, kommer du ihåg när du var mindre, och mamma ville att du skulle leka med en viss person på gården, men du ville inte för att hon var lite jobbig och luktade kiss i munnen.
Hahah, fan vad elakt..hoppas hon inte känner igen sig om hon nu läser det här.

Iaf, det är sådär, Du måste leka med Mickis, för Mickis är jättebra!
LEK MED MICKIS!


image244



Kommentarer
Postat av: cookie

aa verkligen mickis är jätte bra. haha där vandrade vi runt klockan 4 på morgonen i uppsala på reagge festivalen och söp med valter.
haha ja det är klart mickis är BÄST!

2008-02-02 @ 20:53:25
URL: http://cookielainen.blogg.se
Postat av: Mika

Va Vadå näe vi söp inte! Då måste du ha gjort det kakan. Lek med Mingiz!

2008-02-03 @ 09:55:43
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: Anonym

ska döda valter...ä det säkert att valter viste om det

2008-02-05 @ 09:58:52

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback