Läskiga kvinnan.

Idag var det en kvinna som beställde en macka, hon skulle ha lite
sallad, lite tomaat, lite gurkaa..lite oliiveer..och så började hon rodna,
och viska sådär hemlighetsfullt och fnissigt:.............
"Än sum gööökns..."* ful fniss.

Som att hon sa nåt snuskigt.

Hahah..

Som att hon viskade ett fult ord. Glåpord.
Som att salturka är nåt man måste tissla och tassla med.
HAHAH.

Hon såg helt.......hon såg ut som en glad ödla när jag la på lite göökns på mackan.
Som att hennes hjärna bara såg en bild av gööknsgööknsgööknsgöööknsgöökns.



image272




image271

Sån här psykopatblick hade hon.
Jag blev lite smått fashinerad



Kommentarer
Postat av: cooks

haha kan inte sluta skratta.
fan vad läskig människa. nästan som lasse som jagade mig i slättgårdsskolan du vet, han med glasögon den långa. hans lutade typ aldrig.
han går säkert kvar där. med maggan.

2008-02-18 @ 17:39:11
URL: http://cookielainen.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAH OMG, här är jag typ ett och ett halvt år senare. Jag tror nästan att det är lite roligare nu hahah. göööknsgöööknsgööökns haha

"när jag la lite göökns på mackan"

"glad ödla" shit jag kände verkligen hur det var, sen när jag såg bilden blev jag såhär ABOOEE DETVAR SÅ JAG TÄNKTEEE

2009-07-27 @ 00:17:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback