Lipstick Jungle

Ååa, hej värld.

Här ligger jag med babyläp på magen.
Har precis startat upp en ny serie.
Lipstick Jungle.

A den verkar bra.
Har hittills bara sett första avsnittet.
S01E01.

Höhö.

För er som inte vet så står det för:
SÄSONG NÅLL-ETT, EPISOD NÅLL-ETT

Det var jag tvungen att lära mig som grund, för att få vara mä i seriegänget.

Den här serien är ganska tjejig och sådär.
Eller a, kvinnlig kanske.
Kvinnoproblem och fäshiön.


Jag slutade jobbet kl 12 idag.
Det gick faktiskt jättebra.

Idag skulle jag lära mig hur man bakar bröd.
Det var ganska kul o sådär.
Hålla på med deg.
Rulla deg i havre och lite sånt.

Det känns lite kul att sådär, vara med backstage och se vad som händer.

När man kommer in på en snabbrestaurang som Subway så beställer man bara sin mode
och väntar och vips så är det klart.

Men när man faktiskt får stå och göra att det där innan för att folk ens ska kunna
beställa och få vad dom vill, det är då man uppskattar mackan mer.
Subway är faktiskt en grej.

Ät på Subway!
Jag fick höra att jag var den bästa som kommit och provjobbat hittills.
För alla hade misslyckats med själva brödbakningen.
Men inte jag!
Ååå vad duktig jag känner mig!

Och jag var hoitduktig som vaknade 5 imorse.
Det var mörkt ute, och det gjorde nästan så att jag kände mig trygg.
Hahah.
Trivs bäst i mörker.
Peppar peppar tag i trä tänk om nåt händer mig i mörkret nu ba fö re.
Men jag var inte ens värsta trött.
Jag åt till och med frukost.
Country Crisps med real strawberrys i soyamjölk med kalcium och balbalbalbalbalablal

Gängsta introducerade country crisps till Leo
och Leo introducerade mig
och nu är alla glada.

Jag är ganska trött nu.
Det blir jag alltid efter att jag kollar film eller serie.
Det har nåt att göra med liggläge.
Är jag i liggläge så tror min hjärna att jag vill sova och så bestämmer den själv över mig.
Jag har ingen egen vilja.

Så nu ska jag sova.

Men jag tänkte skriva för att rekomendera Lipstick Jungle, det var därför jag kom hit.

Hahah, jag kan verkligen inte berätta kortfattat.
Jag bara börjar skriva och så slutar jag aldrig.
Det är bara för att jag har glasögon och är lite töntig av mig.

JAG BARA ÄÄÄLSKAR ATT LÄSA OCH SKRIVA JAG ÄR EN LÄSLUS!

Höhöh..

Näei! Gud...är jag?
Shit. A jag är fan det..
Jag Pascale är en läslus.
Och skriver som en fjortis också.

Smakar bara på orden. Läslus.
Låter hoittöntigt.

Men det är ingen grej.
It's the new Bläk.




image267

Bild på mig och en okänd pojke.
Vissa gånger är det okej att lägga in bild på någon utan personens tillåtelse.
Ingen kommer veta vem han är ändå.
Comm'on! He's Chinese!
.









Kommentarer
Postat av: Pascal

:O heteru oxå pascal?

2008-02-15 @ 17:16:04
Postat av: Pascale

Ja, det står där klart och tydligt!
Höhö. Fast med E på slutet.

2008-02-15 @ 18:21:45
URL: http://pascale.blogg.se
Postat av: Anonym

när började din hjärna bestämma över dig

2008-02-16 @ 21:23:57

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback