Nej till studion

 

Heej mina vänner, ovänner, secret lovers, wannabe-me's!

Japp, då ska ni få höra..the real deal.

Jag gick aldrig till photoshoten

Nepp..

Agenturen skulle betala allt för mig bestämde dom.

Dom har skickat brev, smsat, ringt och vart helt på.

Men sen började dom fiffla och sa att jag ska bringa mitt VISA-kort med mig för att betala för en jävla copyright-stämpel på mina bilder.

Och de här är såklart värsta självklarheten.

Det fattar ju alla...utom jag.

Nej.

Kl halv 22 på kvällen i sista stund ringer dom.

HALV chutvååå ? halåå?

Tänk om jag låg och sov eller bajsade eller vad som helst.

Ok att dom väckte mig tidigt på morgonen, dödat med brev och email

- Allt för att jag ska bli deras vargunge.

 

Så tog jag in min personliga lawyer - Leo.

Han är bra på sånt.

"Inget är gratis i livet.
Alla vill lura en på något sätt
Bblablbala.
Dom vill bara tjäna pengar på dig."

 

Det är ett företag och dom vill ha ens pengar.
Som vilket annat normalt företag som helst.

Men a, då behöver dom inte snygga mig!

 

I aint payin nigga i aint trippin!

I'm still black in my soooul nigga!

Hahah!

Im still gonna make it WÖHÖÖÖU!


.....................................................................................................................

 

U WILL SEE ME AGAIN!

 

HUH!

 

YALL NIGGÖZ AIT GOT SHIRROME!

 

ILL BE BÄCCCCK!
(American Idol)


Näei, men ärligt.
Tänk på alla tjejer som verkligen kämpar för att bli modeller,
så luras dom.
Man säger att dom har värsta potentialen och kan bli nåt,
fastän dom ser ut som bajs,
baaaaara dom betalar liiiiiiiiiite för att få sina bilder copyrightade.


Det här är inget för mig som sagt.
Kom till mig med riktiga grejer istället.

Stop snitchin.

Höhö.

....................................


Nu fick jag mail tillbaks från Tina-kvinnan..

Dear Pascale,

I am very disappointed.

You replied back saying that you confirm the shoot?.

so I don?t know where was the misunderstanding?

Cheers

Tina



Cheers Tina..Hon kan äta bajs.



image253

Haha, hemmamodell
Det är bara att mixtra lite på photoshop,
ädda lite grejer,
ta bort lite grejjer,
lägga till egen coppyrajt och vips!












Kommentarer
Postat av: Mickis

abou vilka bajsar. synd...det hade vait kul.

2008-02-07 @ 12:16:46
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: Anonym

vad va jag sa att de vill bara ha pengar från dig du e medveten om att du har långa ben många har frågat om du e model och tina kan gissa det lätt (alla unga tjejers drömm)

2008-02-07 @ 22:25:00

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback