Next topmodel

Omagad omagad omagad!

Måste jag börja med.
Höhö.

Näe, ska inte överdriva.

Men på torsdag ska jag på modellgrej möte och ta kort och lite sånt.
Man måste egentligen ha en egen fotogrej, men det har inte jag.
Så jag fick häng on i luren medan kvinnan pratade med sin manager.
Så dom ska fixa en till mig.
Dom kommer betala allt och det ska äga rum på Londons bästa studiow nånting.
Jag snappade upp litegrann, aså FAN vad jag hatar engelska.
Men men, jag måste lära mig nu om jag vill komma nån vart.

Fan, jag måste sola innan.
Hahah, näe men ärligt fan.
Man ser mycket fräshare ut när man är brun.
Just nu ser jag ut som att jag är typ illamående.

Lite pirrigt.
Jag har aldrig blivit proffessionellt sminkad förut.
Hoppas jag inte darrar sådär med ögonen och är allmänt jobbig
som när Cookie la lösfransar på mig.
Hahah.

Ah, men det här är lite som en helt ny värld för mig.

Är det här verkligen något för mig?
Jag får inte bli för utseendesfixerad.
Men a, det här handlar ju om utseende,
så jag kan inte komma med underbett heller.

På senare tid har jag tyckt att jag blivit skitdålig på kort.
Helt ofotogenisk.

Men mamma har alltid sagt att jag är fotogenisk.
Men a, det är ju min mamma och mammor säger sånt.

Men vi får se.
Nu är det här musikvideos och sånt, och jag ser ju bättre ut live.

Ååå jag vill verkligen inte låta så utseendesfixerad.
Hahah.

Men men.
Det kan också hända att mina bilder blir helt misslyckade och jag blir skitful.
Och dom plötsligt inte är intresserade av mig längre.
Då kan jag börja jobba på restaurang istället, och servera dryga kunder.

Äe, nu ska jag bajsa och fixa mig,
(SLUTA PRATA SÅ! DU ÄR TAMEFAN VUXEN OCH BORDE VETA BÄTTRE! FETT ÄCKLIG!)
A, jag vet. Man kan hålla sånt för sig själv.
Men det är såå tvåtusentvå.
Det här är min blogg och jag får skriva vad jag vill, hur mycket jag vill!

BAJSBAJSBAJSBAJS!

LUFTEN E FRI!

BLOGGEN E FRI!


Inget ska behöva vara en grej.

Jag vet också att det inte är korrekt att börja en mening med
"Och". - Ni som stör er på det.

Guuud fel fel fel! Du gör så feeel..Allt du gör e feeel!

A, jag vet. Men när jag skriver det så blir det rätt!
Det kaaan inte bli mer rätt med ett
och
i början.

Sen ska jag gå och kolla på ett jobb i Piccadelly.

(Det är rätt med Sen, i början också.)

Kvinnan i telefon sa att I can bring my boyfriend to.
Hahah.

Fast jag går nog själv.
Jag litar på dom.
Det är en stor agancy och jag är en stor flicka.

Jag kan själv, fan jag är 21 barre nu.
Höhö.

Eller?

image252




Kommentarer
Postat av: Hailyssett

hahah du är bara så himla söööt!
Lycka till på torsadg, ska tänka på dej då....o se till att kolla på top model o följa alla råd och tips och kroppspositioner oa allt annat de lär sina modeller om smink o annat...!

aaaaaaaaaaaaah strunt i alla lagar o regler...va dej själv för det är du bäst på!

2008-02-05 @ 00:36:21
Postat av: gissa vem

sträck på dig

2008-02-05 @ 09:54:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback