No size och massa mer

Fan..jag har ingen skostorlek.
38erna jag kopte for ett tag sen ar for smo.
Moste ge dom till Cookie.
Men endo so er 39 for stort.

Jag fattar inte grejen.

Dom passade och var jettebekvema i affaren,
do hade iforsej massa big mamafolk provat dom innan mig i affaren.
Men jag provade 39 for o vara saker endo.
Och do var dom for stora.

Antingen moste jag ha vita intersport tubsockor i klackskorna soder att intersport market

syns nar jag sitter po tuben och brallerna oker upp lite.
Om jag inte har kjol forstoss.
Som jag faktiskt brukar ha ganska ofta numera.

Ae det har med oldern att gora.
Ibland so bara slepper det och man blir mer kvinnligare.

Ah, eller so har jag bara vanliga tunna beigea gunilla-strumpor
och for vricka foten ner jag forsoker minda gäpet liksom.

Ja, idag bloggar jag po engelska som ni merker.
Kul va, lite variation.

Jag är vaken nu.
Har drömt och vänt och vridit mig.
Drömt om Subway mackor hela dan.

Fan varfor ska det vara so?
Jag drommer alltid om det jobb jag har i stunden.
Så jag har känt mig jättestressad i drömmen.

For hemma ska man sova, vila ut, kunna koppla av fron alla
BLT-Mackor och Marinara-sas.

Hahah, när jag skulle lära mig alla mackor(man moste lara sig allt innan och sen fo gora ett test forsta dan)

Så satt jag i sängen och försökte lära mig.
Så kom Leo in i bilden och skulle forhöra mig.

(Ja, jag sitter på babyläp nu för jag blev utskickad från andra.)

Och så kom han på roliga saker för att komma ihåg menyerna enklare.
När nåt skulle ha marinara-sås..
Så skulle man skaka på axlarna sådär latinskt.
Det var marinara.

Så när han sen förhörde mig..så blev det såhär:...

Leo: "-BMT?"
Pascale: "Tree peperonis.....euuhhhmmm...tree salamis...."
*och så skakar man på axlarna och ler.

Då sitter det i minnet för livet.
Äe, man kanske måste vara med för att förstå grejen.
Marinara..det är lite latino över det hela. och axelryckningar också, i dans då.

Och då blir det en kombination.

Nu ska jag gå och joina mannen i köket.
Hahah, nu låter det som att vi har en okänd man som står där och bara är.
Men jag menar såklart min man.

Han kom på att han ville laga purjolökssoppa.
För det gjorde han en gång på hemkunskapen.


???????????????


HAHAHHAH.

Ja men är det det han vill ha så är det det han ska få!
Det är ju trots allt välentains day.
Alltså , han gör soppan, inte jag.
Av mig ska han få en söt liten present..

Ska avslöja vad det är..

En flasköppnare och tånagelklippare i ett  som det står ARSENAL på.
Han är ju ett fän.
Hahah.
Jag tyckte det var kul att man använder det i mun-syfte och tå-syfte samtidigt.

Ps. Fernando bjöd alla tjejer på engelsk hjärtchukla idag.
Alla förutom nigerianska tjejen.
Lika bra. Hon stod ändå bara nere i köket och pratade högt
och skrattade på sitt språk och var otrevlig mot alla.

Inte att hon inte FICK.
Hon hade ju märkt asken ifall hon kommit upp.
Men näei.

Aja. hej for now.








Kommentarer
Postat av: morfin

Amen köp en såndär hälgreja då? Jag sålde massor med sånt när jag jobbade på skoaffär, till folk som var mellan två storlekar. Som ett tjockt läderplåster som man ska fästa i skohälen. Eller?

2008-02-14 @ 21:08:19
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback