Nu är vi glada igen

Häj!

Ja, min blogg har blivit deprimerande jag vet, men det beror på att huvudpersonen - Pascale,
Själv varit lite deprimerad.

Då kan jag inte skriva som en glad anka.
Men nu mår jag bra och är på fötter igen.

Men jag kan inte bara, komma på skämt bara för det sådär direkt.

Deää tiiidn som få utviisa!

Jag fick bara värsta ångesten.

Nu har det ju inte hänt så värst mycket dessa dagar.
Men imorn kommer Isak hit, en go vän o fd.klasskamrat, also
min klagiga svägerskas lillkusins kille.
Kul va? Ni ser, vi hör ihop.
Så imorn, fredag ska vi fästa. o leaava liive.
På ChinaWhite nån club här i London.

Imorn ska jag också till huvudkontoret och hämta ut mina intjänade monnysar.
och på lite andra ärenden, och nu med.

A ni ser, jag är som vanlig igen.

Hejs.



image280






Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är så overly sensative LEJON!!!!!!

2008-02-21 @ 20:39:16

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback