Onsdag

Sitter och äter gröt.

Ska till solariet snart, och sen en till stan en snabbis.
imorn måste jag vakna och ha fått skönhetssömn och känna mig som Beyonce.
Jag måste ha ärritude och lite..................guuuuurlfrieeend.
Höhö

Näe, nu pratar jag som att det är världens grej.
Fast det är typ det största jag gjort iaf.

Idag fick jag brev igen!
Det är som när man precis fyllde 18, och väntade sig få viktiga brev och så.
Jag blev typ hoitglad när jag fick min första reklambrev om pensionssparande.
Hahah..
Fast när jag öppnade blev jag mest besviken.

Jag tänker inte hålla på med pensionssparande.
Inte ännu iaf.
Det känns så avlägsnande.
Jag kanske inte ens kommer dit vem vet.

Bättre att leva i nuet.
Jag kommer ändå bara vilja leva stillsamt när jag blir äldre.
Och äta min gröt.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback